Är det nu det vänder?

Ny vecka, och jag mår mycket bättre...har ju som sagt ätit pencilin sedan i onsdags så nu känns det bättre. Fortfarande lite hänging ibland men inte som förut. Igår trodde jag att det bara allt skulle bli värre när jag vaknade med mjölkstockning, typiskt eller! Men det försvann med en varm dusch och varm vetekudde. Idag känns det som att det "onda" vänder.....och äntligen händer nått bra, nämligen så tog lillan bröstet i morse och verkligen åt, hon har ju tagit det förut men mest velat och inte direkt ätit, men nu så. Vore skönt om det är så att det vänder nu för jag är otroligt trött på att vara sjuk eller ha ont nån stans och det har jag typ haft hela tiden sedan vi kom hem med lilltjejen och det är ju inte så kul! Jag håller tummarna. Ska tillbaka och ta nya prover imorn och se om sänkan blivit bättre, den låg på 295 första gången, vilket visst är väldigt högt! Så imorn får vi se om jag är bättre och denna pågående pencilinkuren räcker eller om jag måste fortsätta...?

Vi var ju och vägde och mätte lillskruttan i fredags, hon vägde 3490 g och var 54,3 cm, hon växer som bara den på längden! Helgen spenderades i Ed, var ju tvugna att visa upp vårt lilla underverk, var bland annat hos farmor och farfar, Marika med familj. Vi var även och hälsade på Cissi och Alfons, han va så söt så!



Nu vill lillskruttan ha min uppmärksamhet, vi hörs!

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Små boxare

2009-04-06 @ 21:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0