Bajshistorien!

Glömde ju berätta bajshistorien på vägen hem från Ed. Jag åkte ju ensam med Nelly och hon sitter ju därbak, och så gnydde hon endel på vägen. Jag var bak till henne flera gånger men hon slutade inte så jag tänkte att jag får ta upp henne lite och märkte då att hela hon var full i bajs, bilstolen oxå då såklart! EN handduk hade jag och den fick jag lägga henne på medans jag tog av alla bajskläder och torkade henne, sen var jag ju tvungen att ta bort den handduken och lägga henne direkt på bilsätet eftersom handduken var full i bajs....allt detta på världens minsta yta eftersom jag var tvungen att ha stängd dörr då Nelly har blivit lite förkyld. Det var nog det krångligaste ja vart med om, men nu är jag förberedd om det skulle hända igen. Det var nog tacosåsen jag åt som kom ut tror jag, har iaf aldrig sett en så full blöja, hon hade ju bajs både på mage och rygg!

Igår va jag och Nelly på stan och fikade med brudarna, Carro, Carita och Malin. Och sen gick jag och Carro och kollade i lite affärer. Det blev lite kläder till Nelly, pyjamas och bodyar och sånna där basplagg. Idag tog vi sovmorgon till nästan 11, det var skönt. Ska inte göra nått resten av dagen hade jag tänkt, bara pyssla här hemma, kan va skönt ibland. Men en sövningspromenad måste vi ändå ta nu så hon somnar lite.

Vi hörs!

Lite bilder från helgen

Morbror Mattias och Nelly



Kusinen Jonathan och Nelly



Hannah och Trine





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0