Bättre dag idag!

Igår var ingen bra dag för mig, jag var skitirriterad hela dagen och allt var bara piss! Allt pga amningen som var det enda jag gjorde igår typ. Men beslutade igår kväll att jag ska pumpa på dagen och amma på natten och det har idag funkat väldigt bra. Inatt åt hon faktiskt lite fortare och det var skönt att slippa gå upp och koka flaskor mm. Imorse var det ju dags för babymassage med mammagruppen  vid 10, kul att träffa all bebisar! Efter det åkte vi och lämnade in bilen på Wafab för att fixa tutan som inte har funkat sen vi köpte bilen, och vi har ju nybilsgaranti kvar så då är det bara att lämna in bilen, skönt! Efter det tog jag och Nelly en sväng in till stan, de slank ju ner lite saker som vanligt, skulle egentligen köpt mig ett par converse på Stadium för presentkortet men de hade inte strl 35, störande, och jag hittar inget annat jag vill ha ju!

Imorgon blir det roadtrip för mig och Nelly, vi två ska ju åka till Ed, får se hur det går, hoppas att hon somnar så att det funkar bra! Det kommer verkligen bli semester för Jocke, 4 dagars sovmorgon, vilken lyx, men det är han värd! :) Ska bli kul att komma hem och träffa alla, och på lördag ska jag och Nelly på fest, Terese och Munter ska ha inflyttningsfest så vi får ju ta en sväng dit. Sen är det marknan på lördag oxå, så då blir man väl tvungen att trängas med alla andra där en sväng. Sen blir det mys med familjen och Hannah och Jonathan som jag inte sett på så länge!

Nu tv-time!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0