Dagens bravader!

Det blev en sväng på stan för mig och Malin förut.....hittade lite grejjer att handla, men det var det nog ingen som inte trodde jag skulle göra =) Det blev en kofta till mig och en ny mössa + body till Nelly, men insåg att det var massor jag behövde när jag gick runt på stan så de får nog bli en sväng imorn med, han inte så mycket idag. Hittade de perfekta skorna till mig och tror ni inte då att de var slut i rätt färg och storlek! Ville verkligen ha dem.....får åka ut och kolla Bergvik om de kanske finns där..hoppas! Det är lite jobbigt när man hittar sånt där som man bara MÅSTE ha.

Nelly har idag verkat ta sin roll som modell på allvar, hon som förut varit värsta matvraket har redan börjat banta och äta mindre varje måltid..inte bra, för det resulterar i att hon vill ha mat oftare..inte bra, inte bra,  får hoppas det var idag bara och att hon äter som vanligt imorn. Modellandet fick fortsätta när vi testade nya mössan på henne förut och hon blev ju så söööt, så jag och Malin tog lite kort på henne, testade även den bodyn vi fick när Lina å Jonas va i USA, tillsammans blev hon ju en riktig cooling!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0