Hemma igen!

Ja då var det måndag igen, och jag och Nelly är tillbaka i Karlstad. Åkte ju till Ed i tordags morgon för att hälsa på familjen nu när min bror, Trine och barnen va där. Gud va Hannah hade växt sen jag såg henne sist. Sen var de ju maknaden på lördagen oxå men den är ju inte så mycket att hurra för, mest jobbigt att gå runt med barnvagnen, men kul att träffa på massa folk man inte sett på länge! Det var meningen att jag och Nelly skulle gå på Therese och Munters inflyttningsfest men vi somnade klockan halv 9 på kvällen, kul lördag! =) Ska ju åka till Ed nästa helg IGEN, börjar bli lite mycket Ed nu, men då är det ju den efterlängtade klassfesten, ska bli kul, blir min första fest det, får se hur det går =) Och på torsdag är det Valborg och Lina och Jonas kommer till stan, ska bli kul!

Idag vet jag inte vad man ska hitta på....? Har ju lite ärenden i stan så det får nog bli en sväng dit kanske. Jag borde egentligen ta sovmorgon och passa på att sova nu när Nelly gör det men istället hamnar jag här..typsikt! Ska se om jag kan lägga mig en sväng, slår ju vad om att hon vaknar så fort jag lägger huvet på kudden!

Hej Svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0