Påsken är över!

Vi åkte till Ed i fredags, hade inget för oss så då åkte vi hem en sväng. Har vart en väldigt lugn helg, träffade Lina och Jonas en sväng i lördags morse, inte så ofta man ser de nu längre =( På söndagen var vi hos Cissi å Alfons på fika, annars har det blivit endel yatzy. Har ju vart så himla gott väder i helgen, tänk om det kunde fortsätta så, men nej det kunde de ju inte ser jag idag. Gick upp halv 12 idag, kändes lite konstigt att gå upp så sent, men lillan ville inte sova inatt plus att hon bajsade typ 5 gånger på raken, måttligt irriterad sista gången jag bytte på henne! Hör att hon ligger och skiter nu med, hon är en riktig bajsolle! =)

De är så mycket jag vill göra, men tiden hinner inte riktigt med och lillan tycker ju inte det är så kul att vara själv heller så dagarna spenderas till stor del med henne på armen. Ska snart ta på oss och gå till affären är tänkt, men de ser inte lockande ut. Har ringt och beställt tid för naglar idag oxå, och det var inte en dag dag försent, fick en tid på måndag, ska bli så skönt. Jag har ju fått fila ner de själv men det ser ju inte snyggt ut när materialet är på halva nageln!

Ne nu får jag ge mig, har en uttråkad Nelly på golvet!


Kommentarer
Postat av: Marita

Så söt så.

Nelly ser ut som en "Molinare" på denna bild. Kan inte säg vem precis.. finns ju några..

2009-04-15 @ 09:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0