Underbar dag!

Sitter just nu och pumpar i vanlig ordning, det blir ju ett par gånger om dagen! Har precis vart i Mariebergsskogen och fikat och tjötat med flickorna i mammagruppen, trevligt trevligt! Det är ju så himla härligt väder och man blir automatiskt på så bra humör! Idag är första dagen ensamma för mig och Nelly......har gått hur bra som helst. Va ju lite orolig att natten skulle bli jobbig att sköta själv med först pumpning, kokning av flaska och pump samt matning och sist få henne att somna igen, mem det gick hur bra som helst så jag klarade mig helt utan jockes hjälp...stolt! =) Sen ska jag kanske inte skryta av en natt, det kommer ju ett par till och alla blir kanske inte lika glamorösa! =)

Nu matdags för Nelly!

Bye Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0