Babysim!

Wihoo, på måndag börjar jag och Nelly på babysim, ska bli så sjukt kul =) Det är 8 måndagar framöver och i priset ingår inträde för 2 vuxna så det är fritt fram för nära och kära att hänga med oss =) Mellan klockan 3 och 5 är det...anyone? Nelly kommer ju ÄLSKA det. Vi badar så mycket vi bara hinner och kan här hemma och hon plaskar och har sig för fullt, så kul å se.



Idag har vi varit på jobbet och hälsat på och kollat hur det går för dem, va ju där och jobbade igår men Carina ville så gärna träffa Nelly så vi åkte dit en sväng. Och nu sover lillskruttan och jag gör ingenting, hade tänkt städa men vi får se hur det blir med det. Ska in till stan en sväng sen i alla fall, har ett paket att hämta ut på Lindex från Liberoklubben, är säkert lite blöjer och sånna saker men kan ju va nått kul i kanske...?

Igår va vi ju i Maribergsskogen och träffade mammagruppen, elle ja, stora delar av den i allafall, det var kul att se hur stora alla hade blivit, en kröp och och många satt. Men vi har ju ett stort spann på åldrar i våran grupp, Nelly är yngst med sina 5 månader, iDAG, och äldst är 8 månader så det är ju lite skillnad på dem, men Nelly är dom hack i häl, ha ha =) Det blir ju så mycket jämförelser hela tiden och det går nog inte att undgå, men det är fakiskt ingen sån där bessewisser i gruppen som hela tiden ska berätta vad sitt barn gör och kan, det är skönt. Men jag kan ju skryta lite här....ne men Nelly är ju ganska snabb i sin utveckling, men det sägs ju att tjejer är det och vi båda har det i generna så det vore ju inte konstigt om Nelly kryper och går tidigt. Men frågan är ju om det är nått positivt med det......hon kommer ju bara ramla och slå sig oftare....som nu, den fina ställningen på filmen innan som hon har börjat ställa sig i, den är inte helt utan fara. Hon gör så i sitt babygym och gungar lite i den positionen och sen druttar hon med ansiktet före utanför gymmet. Skaffa hjälm kanske..? =)


Imorgon ska vi fika med Karin och Ante, det var inte igår. De va ju på dopet men det va ju inte mycket man hann prata med dom då. Ska bli kul å se dem! Appropå dopet så har jag vart lite seg med tackkorten, några glömde ja i Ed så dom ba jag mamma fixa men sen har jag några här oxå som inte har blivit utdelade, måste ta tag i det.

Nu har jag bestämt att städrocken åker på! ( har ingen sån men det lät bra)

Bye Bye!

Hittade ett kort på Ante och det känns som det va så länge
 sen vi sågs ungefär. Han är bara 15 månader nu =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0