Babysimmat och budgivning

Idag har vi varit och babysimmat och Nelly verkligen älskade det, det räckte att hon såg bassängen för att bli helt galen och sprattlade i luften. Jennifer följde med oss och det var skönt att vara två med tanke på att man ska göra lite övningar och sånt. Kändes lite töntigt att man skulle få ögonkontakt och sen säga -Nelly nu ska vi dyka, precis som hon skulle förstå? Och sen skulle man då skvätta vatten över huvudet på henne så att hon blir van, och vi skvätte ju en hel del och sen när jag tittar runt mig så ser jag hur de andra bara typ skopar upp en liten näve med vatten och typ lägger på barnets huvud, ha ha, vi snålade inte med vattnet direkt =)

Sen har vi tittat på hus oxå och håller på med budgivning, som vanligt. Jag verkligen fastnade för detta huset, det var så sjysst öppen planlösning och sen var det helt ok i ordning oxå, men det är ju inget vi kan räkna med att vinna, det var ju många där och så men vi ska ge det ett försök!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0