Helgen och veckan!

Helgen har vart bra, Nelly blev bättre där på fredagskvällen, så skönt! Mamma och pappa kom ju i fredags och åkte hem igår. Vi har vart på stan och shoppat som alltid när mamma kommer. Man är helt slut i benen efter att hon varit här, men de kan man väl förstå när man bor i ed att man måste shoppa av sig lite när man kommer till stan. Jag handlade inte så mycket, hade ju kört en rajd innan helgen så nu blev de lite småsaker bara. Annars gjorde vi inte så mycket, åkte båtbussen i lördags i världens blåst, men va gör man inte för att ta med familjen ut på nåt =) Sen gjorde vi käk och satt ute på balkongen och tjöta mest. Blev lite wii och bowling och såklart en Yatzy!

Nu är det en ny vecka och idag blir det babysim igen och idag ska Jocke följa med oss, blir kul! Sen åker Jocke och grabbarna till London på torsdag till söndag och firar "gammelgubbarna" Daniel och Kalle som har blivit 30 år :) Dom kommer nog få grymt kul där! Jag och Nellan drar då till Ed och passar på att träffa lite vänner och familj. Cissi skulle styra upp en tee-kväll med tjejerna och det blir nog en och annan fika skulle jag tro, blir trevligt!

Nu ska jag och Nelly äta frukost!

Gröt är livet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0