Morgonpromenad

Nelly vaknade som vanligt tidigt idag med, klockan 8 slogs hennes ögon upp och då är det dags att vara vaken. Låg ett tag och försökte sova medans hon låg mellan oss och tjattra och bökade på oss men det gick inte så jag hämtade datorn och kollade runt lite när Sofia frågade om jag skulle med ut på promenad. Sigge va oxå en vakenfis så vi tog våra vagnar och gick 1 timme. Det va skönt att komma ut i det fina vädret och på vägen hem gick jag inom ICA och köpte frukost som vi åt på balkongen. Så jag har haft en ganska bra morgon trots att jag kände mig bra trött när jag gick upp.

För övrigt så tror jag att Nelly har problem med att bajsa....hon låter väldigt ofta som hon försöker trycka ut nått. Och när det väl kommer ut som kan ta ett par dagar så är det så segt och sitter fast i röven på henne, och det ska det visst inte göra utan det ska släppa från blöjjan...? Vet inte om det kan bero på gröten hon äter...har blandat lite på måfå det sista för att få rätt konstistens för jag tycker den har vart för lös så att det knappt går att ta upp på skeden och få det att stanna kvar och det kanske beror på det....? Har köpt katrinplommon i alla fall så vi får se om det löser sig, ha ha, vad finurlig jag kände mig, löser sig!

Nu ska vi snart dra till hamnen och käka lunch med mammora och de små!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0