Ni kommer inte tro mig!

Ni kommer kanske inte tro mig men jag ska börja TRÄNA! Jag har varit så långt ifrån träning de senast åren så vissa kanske blir chockade :) Fick ett par springskor av mamma när vi var på stan så nu är det dags att ta tag i sin kropp och börja springa. Jag och Sofia ska börja springa på Kilene nu i veckan faktiskt, trot eller ej! De som känner mig från förr vet ju att jag har sportat endel i mina dagar. Först en lång karriär som pingisproffs ( haha ) och sen var det även friidrott och lite fotboll. Men det slutade nånstans vid 15 års ålder då killar och alkohol kom in i bilden, så jag skyller på dom faktiskt! Och nu har jag ju en underbar liten tjej som har hjälpt till att lägga hull på min kropp men det gör absolut ingenting faktiskt. Har inte reflekterat så mycker över det eller mått dåligt över lite hull här och där men nu känner jag faktiskt att det ska bli KUL att träna, vilket gör att jag faktiskt kommer att börja nu. Känns bra!

Mina nya skor är såklart ROSA :)
Måste ju matcha barnvagnen när vi ska powerwalka


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha, pingisproffs! :-)

2009-08-31 @ 22:30:56
Postat av: Marita

Lycka till. :)

2009-09-01 @ 08:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0