Nya fräscha naglar!

Det va inte en dag försent, som vanligt! Har börjat bli riktigt dålig på att boka in en ny tid så det slutar alltid med att jag får vänta så länge och naglarna ser riktigt illa ut. Men jag måste ju fixa barnvakt till Nelly och det försvårar ju lite, det är ju inget överflöd av barnvakter direkt eftersom de flesta jobbar dagtid och jag har min familj en bit bort. Men det löste sig i alla fall med att Jennifer jobbade eftermiddag så hon kunde komma och passa henne, Tack jennifer! :)

Vi kom på när jag satt hos Helene (nagelfixaren) att jag har vart hos henne i nästan 4 år, det är ju jättelänge och det har jag inte tänkt på, känns inte så länge. Det har gått en del slantar dit, ca 400 x 12 x 4 år = ca 16 000 kr men det är det värt. Så fint med fina naglar och hon är verkligen jätteduktig! ICI hudvård är jag hos.

Nu ska vi dra till Jockes farmor och käka lite mat och hänga lite, hon lagar så god mat så det ska bli gott! Jockes faster är där oxå och de har inte träffat guldklimpen Nelly än så det ska bli kul.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0