Sista dagen!

Idag är det sista dagen på våran 7 veckors semester tillsammans, imorn ska Jocke tillbaka till jobbet, och jag med. Han ska jobba till 4 och då åker jag bort och fortsätter göra iordning butiken. Ska vara där 3 dagar denna veckan sen blir det nog inget mer tror jag. Kommer nog kännas lite konstigt att gå tillbaka till vardagen nu och vara hemma själv med Nelly. Men det är bara att aktivera sig med de andra mammorna. Kom på att man kan ju gå och bada med dom, nelly verkligen ÄLSKAR ju att bada så det vore ju perfekt. Sen barnvagnsbio finns ju med.....ska kolla upp lite roliga saker man kan hitta på. Snart börjar ju babysimmet tror jag med, kommer bli skoj. Imorn ska jag och Sofia gå och väga våra skruttar i alla fall.

Idag har vart en riktig slappardag, va uppe tidigt med Nelly men sen gick jag och la mig igen och då tog Jocke Nelly och tog en promenad och fixa frukost, salami och mozarella smörgåsar, såå gott! Sen va vi och fika på cafe august med Nellys farfar och fru, hade aldrig varit där innan, det var ju jättemysigt där! Sen va Josse och hennes kille här en snabbis och sa hej till nelly. Har precis lagt Nelly och nu blir det soffan och film!

Nelly med farfar på Cafe August



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0