Sova..?

Jag kan inte sova! Sov jättedåligt inatt och det tog lång tid innan jag somnade och sen hjälpte det ju inte att Nelly som börjat sova hela natten vaknade och att min andrra älskling låg och snarkade ikapp med sig själv. Försökte lägga mig en stund nu med Nelly...men det slutade med att Nelly somna och jag sitter här. Jag har ju varit och jobbat idag och det gick ju kanonbra. Innan jag kom till jobbet så kände jag mig inte så kreativ och visste inte hur det skulle gå riktigt eftersom jag är lite borta från vilka möbler som kommit det senaste osv. Då kan det ju vara lite svårt att bara komma in och flytta runt och piffa till och ha bra ideer som ger miljöerna en helhet men det kändes väldigt bra idag och vi fick iordning på en hel del faktiskt. Det va lite stökigt när jag gick men det ordnar vi imorgon då jag ska köra ett pass till.

Det blev inget hus för oss heller, vi var med och bjöd en stund idag men det kvittar vad vi än lägger så bjöd de andra över oss, helt sjukt! I slutet la vi egentligen bara bud för att se om de fortfarande gick över..galet egentligen...det är pengar man bara "leker" med och de fick ju inte huset billigt i alla fall, det har vi ju hjälpt att se till. Det är galet egentligen hur mycket pengar folk kan lägga på ett totalt renoveringsobjekt....och det tråkiga är att det finns ALLTID människor som kan bjuda mer än vi kan. =( Men jag ska inte stressa upp mig, det va ju meningen att vi skulle ta det lugnt och invänta vårt hus medan vi bodde i en hyresrätt så det ska vi ju göra nu och bara ta det lugnt....får se hur det går....är ju inte känd för att vara direkt stillsam och avvaktande ;)


Kommentarer
Postat av: Martina

okej, så hon gick ner massa... ja de borde man ju göra de blir ju jättelite kalorier om dagen man får i sej då. Frågan är bara hur man kommer må, men ja ska kanske försöka pröva det då. kommer nog bara klara ett par dagar haha.. Men men. Vikt som har varit min grej verkligen, har kunnat gå ner hur lätt som hellst om ja bara tagit mej i kragen men nu händer inte ett skit efter graviditeten. fattar inte... men men skam den som ger sej antar jag. Tack för komentaren. gott höra om folk de funkat bra för!

2009-08-12 @ 19:56:21
URL: http://larinaldo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0