The day!

Började dagen med en vägning och mätning av lillstrumpan, det var ett tag sen. Hon vägde 6325 g och var 57 lång, så hon har lagt på sig lite tjockisen ;) Hon har allt fått lite lår och valkar, hon va ju så himla liten och skran förut. Sen mötte vi upp Sandra och Sofia med deras små och tog en fika på Espresso house. Jennifer kom förbi och hälsa på Nelly oxå, och följde med oss hem en sväng, Jennifer körde ett tränings-kryp-pass med henne oxå, det kan ha varit det som utlöste bomben i hennes blöjja senare =) Har väntat på att de skulle komma och det behövdes väl lite aktiviteter för att det skulle komma igång, ha ha! Den var inte att leka med utan att gå in på detaljer!

När Jocke kom hem så drog jag och gjorde ett pass på jobbet, väldigt intensivt körde vi och hann med massor. Köksavdelningen har sedan vi öppnade inte varit bra men nu tror jag vi fick till det. Det är så kul att grejja men man blir ju lite sugen att köpa saker när man går runt där och vi ska verkligen inte köpa NÅNTING nu, för nu väntar vi tills huset kommer. Men nån liten grej kanske följer med hem till vår nya lägenhet...? =)

kanske denna, blir höstfin i vår soffa!



Imorgon är det morgonpromenad med tjejerna (mammorna) som gäller sedan vet jag inte. Ska jobba igen efter Jocke slutat men innan det vet jag inte, men vi hittar nog på något. På onsdag är det träff med hela mammagruppen i maribergsskogen, ska bli kul att se de andra nu, det va jättelängesen.

Vi hörs!






Kommentarer
Postat av: Martina

Mm de e inge kul. Och inte ett gram har ja gått ner än så snart skiter jag i denna metod och väntar ut min kropp tills den kanske kommer mer i balans och då köra typ gamla hederliga viktväktarna. Men nu verkar de ingen ide' vad jag än gör :(

Jag gick ner sålänge jag ammade, men direkt ja sluta så exploderade jag upp till denna stora hääärliga hydda! De e inte lätt ne.

2009-08-18 @ 08:58:56
URL: http://larinaldo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0