Trendspan på stan!

Jag och Nelly har vart på stan idag och träffat Cissi och Terese som är här i helgen med sambos och Alfons såklart. Fikat och shoppat lite kläder, jag hittade en skitalasnygg svart kavaj med beiget innerfoder med uppkavlade armar, såå snygg! Nelly har tittat på det senaste inom huvudbonader inför hösten/vinter:

Den här kanske?



Eller kanske ska hon köra kanin-stylen?



Ikväll blir det mys hos Malin med tjejgänget. Ingrid och hennes syster är här oxå så vi blir några tjejer, och Nelly ska såklart med. Hade egentligen vart skönt att åka själv men hann inte bestämma mig så Jocke har bokat in fest med grabbarna ikväll. Får ta igen sen när jag inte ammar istället. Nu ska jag fixa iordning mig.

Trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Hahah, passade perfekt!

2009-08-23 @ 08:10:26
Postat av: Christoffer

Oj, KANIN mössan passade perfekt! (:

2009-08-23 @ 08:11:35
Postat av: Jennifer

Guuu så gosig :D

2009-08-23 @ 10:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0