Yesterday!

Kan ju börja med att berätta att det inte blev huset för oss, det stod mellan oss och ett par till och tillslut gav vi oss. Vet inte om vi gjorde rätt eller fel men antagligen rätt. Jag hade gärna velat haft huset, de va fint mm men antagligen finns det ett annat hus till oss och det kändes väl inte helt rätt heller för då att vi ju kunnat klämt in lite mer pengar. Vi hade egentligen inte gått över vår gräns men vi stannade. Igår gick jag och ångrade mig och tänkte att vi gjorde rätt om vart annat. Vårt hus kommer nog..?

Igår va jag ute på vinkväll med tjejerna på stan. Trevligt att komma ut lite själv och Nelly lägger sig ju ändå för natten runt 8-9 så det är ju ingen big deal för Jocke, skulle kunna gå ut mycket oftare egentligen. Perfekt hinner hon få mat sista gången av mig  och sen lägger hon sig. Det är ju så skönt att bara kunna lämna för kvällsfika, vin mm utan att det blir ett stort projekt av det med pumpning och sånna saker. Jag dricker ju inte så mycket när jag går ut såhär eftersom jag ska kunna amma, men det är ju tur att Malin och Madde inte behöver tänka på sånt med tanke hur mycket de drack, ha ha =) De var på väg in på Harrys när jag begav mig hem och jag vill nog inte må som dem idag!

Jag och Malin igår på arenas utservering



Idag ska Nelly få sin andra vaccinationsspruta, vill inte! Är inställd på att hon kommer att få feber och bli gnällig så får vi väl se. Ska tillägna hela dan åt henne sen, bara mysa, leka och få henne på bra humör. Känns så hemsk när de trycker i de två stora sprutorna i hennes små lår, det skär i mig. Hoppas det går bra!

Nu blir det frukost!

Avlsutar med lite bilder på älsklingen







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0