Va underbart det är!

Tänk va underbart det är att få vara hemma om dagarna med världens mysigaste, goaste, sötaste lilla tjej. Vill inte att det ska ta slut. Har redan börjat få lite separationsångest över att behöva lämna bort henne. Men får väl sluta tänka så för det är ju långt kvar, vi har ju en lång mysig höst framför oss och sen en vinter och sen kan jag börja få ångest kanske!

Idag tog vi en lång morgonpromenad med Sofia och Sandra med deras små, vi gick ganska långt, typ närmare 2 timmar. Sen va vi en snabbis och hälsade på jocke på jobbet och sen gick vi hem. Jag sitter nu med en kopp te och Nelly tar sig en lur. Hur mysigt det än är när hon är vaken så är det så sjukt skönt när hon sover en sväng och man bara kan sitta ner och njuta och göra vad man vill. Ska ju iväg till jobbet sen så nu tänkte jag bara ta det helt soft.

Ciao!

Min älskling













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0