Var är inredningen..?

Man kan ju som läsare undra var inredningen tagit vägen, som denna blogg delvis skulle innehållla...? Det var nog så att det kom en liten tjej som tog hela uppmärksamheten =) Har inte pysslat riktigt så mycket som innan eftersom jag gjorde så mycket precis innan hon kom till världen. Har i alla fall mycket inredning i mitt huvud som bara väntar på att komma ut. Det tråkiga nu är ju att vi ska flytta och letar för fullt efter "vårt" hus så det finns ju ingen anledning att lägga ner sig och fixa nått  just nu =( Men man kan ju säga att jag har ganska stora, galna, fräcka, snygga planer till vårt kommande hus, vi får väl se vilka som blir verklighet av...? Fatta att jag längtar efter ett hus NU!!!

Nyaste inköpet


Dessa snygga stora bokstäver (ca en linjal höga) från Broste ska jag spraymåla vita och ska tillsammans med massa kort och ramar bli en stor fotovägg, kommer bli sååå snyggt när det är klart tror jag, när det nu blir...?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0