Vill ha!

Vet inget mer om huset än men vi är kvar i alla fall, vilket är positivt, men snart måste vi lägga in sista budet, och man kan ju alltid hoppas att det blir det slutliga. =) I vilket fall som helst så vet vi ju att det antagligen inte blir huset för oss så vi letar ju lägenheter för fullt, och var och tittade på en förut som jag bara VILL HA!!! Det va hur fin som helst. Jag har ju haft lite ångest över att flytta nånstans halvhjärtat men denna lägenheten skulle jag verkligen kunna bo och kännas bra i medans vi letar hus. Den låg dessutom mitt i stan. Saken är nu den att vi är 2 st par som vill ha den och nu ska hyresvärden välja mellan oss så det är 50 % chans att vi får den.....så nu väntar vi både att få veta om huset och lägenheten imorgon....nervöst!

Idag har det inte gått i många knop, började dagen med en fika med Carro på Espersso house, de va länge sen nu och vi bestämde att vi skulle träffas lite oftare :) Sedan gick vi hem och tvättade i tvättstugan, skönt att få all tvätt tvättad och torr för en gång skull, är så trött på att ha torkställningen uppe hela tiden som det blir när vi tvättar här hemma.

En annan rolig sak är att de ringde från jobbet förut och behövde lite hjälp de kommande 2 veckorna. Nya katalogen kommer ut den 26 augusti och då ska butiken vara på topp och uppdaterad så jag ska hoppas in och jobba lite pass med att piffa och puffa bland miljöerna, ska bli hur kul som helst. Det passade ju bra att Jocke fortfarande har semester så jag börjar redan imorgon =)

Nu ska jag ta mig an min lilla solstråle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0