3 Frustrationer!

Twilight - new Moon

Jag och Malin va på den nya Twilight filmen igår....och snacka om att vi va frusterade när vi gick därifrån...den va bra men ingenting klarades upp kändes de som så man kändes helt förbannad när vi gick hem. Och Cullens familjen va ju inte med så mycket, man ville ju se dem så kära i varandra och att allt skulle sluta så lyckligt, tjej som man är :) Det va ju lite romantik och slutade ju gulligt men man ville ju se mer sen...och de är ju såklart de de vill eftersom de ska komma fler filmer men ändå!!! Aja, den va bra i allafall och de va skönt att komma ut på bio, blir ju mest film hemma i soffan. Sen va vi ju typ ensamma där, de va bara 2 till i hela salen, ha ha, precis som när vi går på barnvagnsbio, men de är ju skönt för man kan ju breda ut sig och så.

Paradise hotel

Sen måste jag ju prata lite paradise...jag säger bara Franceska....hon kan ju inte ha alla hästar hemmma...? Har aldrig sett nån som visar sin avundsjuka så mycket som hon...den här nya Erika har ju nyss kommit in och Franceska beter sig som att hon varit elak mot henne?? Fin komentar när de bytte rum...de luktar hora här inne!? Ut med Franceska säger jag bara... Måste va kul för Stefan att få sig en ny partner, och de såg man ju att han tyckte oxå ;) Jag blir helt besatt av Paradise...när avsnittet är slut vill jag bara se mer, precis som med twilight, tycker inte om att vänta!

Hus och återigen hus

Ja sen va de ju till de gamla ämnet hus då...ännu ett frustrationsämne! Vi har ju varit och tittat på hus men egentligen kände jag inte för att skriva nått om de än för som vanligt så kommer de ju inte bli vårt men jag fick nyss ett medelande på telefonen att budgivare 2 har lagt sig...så då fick jag en gnutta hopp...men väldigt lite. Ska aldrig ta ut nått i förskott! De är nämligen vi och budgivare 2 som har faijtas om detta huset och nu har han då lagt sig...MEN imorse kom de in en budgivare till helt plötsligt och la ett bud så de är inte över som man hade hoppats på. Så de kommer nog ett besviket inlägg senare idag......?


Nu till nått roligare...de är snart fikatime med Sofia och Sandra, alltid lika trevligt! Vi skulle göra Rocky road och knäck oxå fick jag veta nyss, gott!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0