Brrr...

Shit, va kallt de va ute idag! Vi hade ju träff i Mariebergsskogen med korvgrillning och jag tyckte jag hade klätt på mig bra, varmaste jackan som jag vanligtvis svettas i och stövlar och jeansleggings, men jag hade fel. Jag har nog aldrig frusit så mycket i hela mitt liv....och ingen eld fick vi heller eftersom alla grenar va blöta så det blev kall kropp och kall korv men som tur va hade Sandra med varm choklad så vi fick lite värme i alla fall! :) Barnen sov då så sött vilket var väldigt tur...kallt för dom om vi skulle tatt upp dem ur sina varma bäddar. De va i alla fall ett trevligt initiativ och det funka helt klart trots kyla och ingen brasa!

Sofia, sandra och Lovisa framför brasan som aldrig brann!

 

Sandra va envis och ett tag trodde vi faktiskt att de skulle gå

 

 

Sen hängde jag och Nelly med upp till Sofia för upptining,...kände allvarligt inte mina tår nästan...lite läskigt, ska nog börja ta kylan på allvar nu..har ju vart lite svårt med tanke på plusgraderna som vart. Tillslut kom vi hem i alla fall välbehållna och upptinade :) Saknar badkaret kan jag bara säga, gud va mysigt de hade vart med ett varmt dopp med nellan efter dagens bravader. Badkar är en stor checkpoint på vad vårt hus ska innehålla :) Ska bli kul att se huset imorn föresten...tog ju en lite paus från hustittandet då inget hus vi budade på blev vårt, men nu är vi med i matchen igen, skoj!

 

hörs imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0