coola leggings till baby?

Alla butiker är ju fyllda med glansiga leggings i alla dess former, typ lackleggings, paljettleggings och massa andra. Tänk va häftigt om de fanns till Nellan oxå, finns de tro? Har inte sett några än i alla fall. Det vore väl inte så konstigt, de finns ju massa leggings till barn så varför inte med lite festdesign på?? Jag har ett par från Åhlens som är lite disco-stuk på, jättesköna, bekväma och snygga, sånna skulle ju Nellan oxå ha! Så säg till om ni ser några.


Sen måste jag ju säga att Åhlens har mycket fint egentligen...jag tänker inte så mycket på Åhlens när jag ska handla kläder men de borde jag nog göra. Finns mycket fint till barn oxå.

Mormor köpte denna så nelly ska bli julfin, är den inte underbar?



Coolt linne



Sååå mysig kofta



Bilder från Åhlens.se

Kommentarer
Postat av: pauline

tack så mkt! Skåpet och hyllorna kommer från IKEA och deras serie "anordna" på badrumsavdelningen... Superbra förvaring!

2009-12-06 @ 13:06:08
URL: http://pauliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0