God jul!

Lite i efterskott då :) Har haft en mysig jul hemma i Ed, Nellans första jul. Hon brydde sig ju inte direkt om paketen, men de va kul att dra lite i pappren och snörena men annars så var allt annat, som smulan, smulans mat och tidningar av större intresse. Hon fick så mycket fint, bl.a en rosa bobbycar, ljudliga leksaker, massa andra leksaker, Brio leksaker, badankor, kläder mm. Hon hade visst vart väldigt snäll i år :) Skönt att hon har lite nya leksaker nu i allafall....hon är något trött på hennes "bebis" leksaker som varken låter, rör på sig eller är roliga.

Jag hade visst oxå vart snäll i år, som vanligt då :) Jag fick bl. a Elle interiör prenumeration, bodybutter, elektronisk fotoram, pengar, mascara, tvättmedelslådan som fanns på min önskelista, olja, pesto och lite andra roliga matgrejjer, en toaster så att vi äntligen kan göra toastade baguetter! Och Jocke och Nelly hade köpt massa fint...den koftan från Åhlens jag visade här för ett tag sen, den hade han snappat upp, Odd Mollys handkräm + läppbalsam, BOBBY:s hårprodukter i en necessecär, så jag blev mycket nöjd!

Nu är vi hemma igen, åkte igår eftermiddag. Så nu är det lite slappande fram tills nyårsafton....har ingen aning om vad man ska hitta på??? Idag ska vi tjejer i alla fall gå ut och käka, Försöka samla alla nu innan alla ska tillbaka till sitt. Lina åker ju hem imorgon. Så jag ser framemot en trevlig kväll. Nu på dan ska vi ut och se om vi kan fynda nått på stan.

Hej hopp!

Lite bilder från Julen

tomtemor :)



Nelly på sin nya Bobbycar



Julaftonsklänningen



Lite skeptiskt till tomten



Mina 2 älsklingar packar upp paket



Nellan provar morbrors nya nattmössa





Lite av leksakerna



några av mina klappar



koftan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0