Gör jag fel?

Jag skriver alltid bildtexten över bilden när jag lägger ut bilder för att jag tycker att de blir lättare att förstå vem eller vad som är på bilden som kommer. Men Jocke påpekade igår att jag då gjorde fel, och jag har ju sett att typ alla andra gör tvärtom, texten under bilden.....blir ni som Jocke sa förvirrade över hur jag skriver till mina bilder?

Idag har vi inte gjort så mycket...va en kortis på stan, visade lägenheten för några, och sen åkte vi upp till Jockes farmor Ulla och hennes Åke för en fika. Nellan skulle få sin julkalender som hon sytt och hon hade tom satt i paket i den, gulligt. Det fanns nappar, tandborste, fingerdockor och sånt i den hittils...sen är de ju 5 paket kvar att öppna, spännande för Nelly, eller för mig i alla fall :) Sen fick vi även en julgran, i plast då, med julkulor, glitter, belysning och sånt tillbehör med. Funderade på att sätta upp den men väntar nog tills nästa år annars så ska väl hon bara gå och dra i den? Men de hade ju vart lite mysigt, får se hur vi gör.

Nu blir de nog en Wallander film...Malin ville dra med mig ut på ett glas men jag tror nog de blir hemma för mig. De är allt bra skönt i soffan :)

Go kväll!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Dom blev riktigt smarriga! =)

2009-12-20 @ 12:59:06
URL: http://charlottis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0