Hot stone

Jag har köpt sånnadär lavastenar! Så att man kan göra hot stone massage, underbart. Men jag köpte dom till Jocke så de blir han som får göra på mig sen kanske han kan få nån gång :) Har faktiskt aldrig sett att man kan köpa sådana förut, kul grej tyckte jag.

Det står så här:

Koka stenarna i en kastrull med vatten, häll sen av de och lägg i en handduk så att de torkar och svalnar. När stenarna är klara för en varnstensmassage, placera ut dem på den delen av kroppen som ska behandlas. Massera in en massageolja så att stenarna lätt kan glida sen när det är dags att massera med dem. Kombinationen av stenarnas värme och massage får en djupverkande effekt på musklerna och en skön avslapppning infinner sig.

Visst låter det skönt????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0