"julafton"

Ikväll är det julafton här med familjen Krook, mysigt! Det är Jockes farmor och Åke, Jennifer och Sebastian, Urban och Aggie, Christoffer och vi. Vi ska käka julmat och byta julklappar...sen har alla även köpt en 50 kroners klapp som vi på nått sätt ska byta...vet inte riktigt hur än? Har ju sökt lite på julklappslekar men då kan de oftast bli så att någon blir utan och de vill man ju inte. Får se vad vi hittar på för skojjigt. Vi ska duka långbord här i köket, blir nog trevligt. Första gången vi har haft ett så rymligt kök så att vi kan ha de så utan att trängas....ett plus med denna lägenheten förutom läget då.

Just nu håller jag på och tvättar och har betalat räkningar, så nu är vi snart redo för ett par dagar i Ed med julfirande och sånt, ska bli mysigt! Åker imorn morgon och stannar tills söndag skulle jag tro. Sen blir det väl hem och ladda inför Nyår...men vad gör man då tro? Har ingen aning verkligen.....men som Jocke sa " vi är ju en barnfamilj nu" så de får väl bli ganska lugnt. :)

Är ju inte lite avundsjuk på min bror med familj som åker till Thailand på annandagen...vill oxå ju!!! Men vi drar nog till Thailand i 2 veckor i februari kanske, vore inte helt fel! Fira både de ena och andra...min kära pojkvän blir ju 30, vi har köpt hus och som många kanske vet så har min pappa vunnit på trav så de kanske blir ett bidrag till resan :) Är SÅ himla glad för deras skull! Finaste julklappen man kan få tror jag nästan!

God jul på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0