lillsnuttan :(

Nelly har feber....hon tog den andra vaccinationssprutan igår och de sa att hon till störst sannolikhet skulle få feber, och det fick hon ju. Hon vaknade halv 6 och var kokhet och hysterisk...lite svårt att trycka in alvedonen då men de gick bra och hon somna om till halv 10, va uppe och åt och nu sover hon igen...hon mår nog inte så bra, tråkigt :(

Vi kom ju hem från Stockholm igår morse och vi har haft de kanonbra...de blir lite intensivt bara när man är där så kort tid. På onsdagen när vi kom gjorde vi inte så mycket mer än att gå hem till Lina och hon fixade käk åt oss, gott! Sen på torsdagen blev de såklart stan för hela slanten....hade sjukt ont i fötterna efter den dagen, men de va de värt för lite shopping ;) Nellan fick ett par jeans från Zara, coola! Sen blev de lite kläder till mig, och äntligen fick jag använda vårt presenkort på Bolagret, en stor span inne på Designtorget, de har ju så mycket coolt. Och inte att missa, LUSH såklart! Sen va vi ju på NK och tittade deras julskyltning som alla hade pratat på. sen avlutade vi dagen med att laga mat till lina denna gången och sen blev de slapp i soffan till utröstningen i paradise hotel!

Man kan ju säga att Nelly har fått uppmärksamhet i Stockholm i alla fall. De har kommit fram såå många och komenterat hur fin hon är och etc, och när vi va på MQ kom butiksbiträdet fram och kastade lovord över henne och sa att hon såg ut som en HM modell och att vi MÅSTE skicka in henne nånstans...och hon är inte den första som har sagt de helller så man börjar ju ta åt sig lite.....kanske ska skicka in nånstans och se???  Att folk man känner å så säger att hon är fin kan man ju förstå för så säger man ju såklart, och jag är ju hennes mamma och självklart så är hon ju den finaste för mig, men när folk helt plötsligt i Stockholm kommer fram så känns de lite genant nästan, men kul såklart. En kom fram på tåget och sa att Nelly hade en fin aura..??? Att hon va så vacker och att hon kunde se att hon var ett snällt och harmoniskt barn...aja, de finns mycket konstigt folk :) Men hon är ju sötare än sötast min lilla smula! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Marina, det där får alla föräldrar höra om sina barn, speciellt när dom är små och söta :)

2009-12-12 @ 11:39:07
Postat av: marina

ok,jag är ny som mamma, visste inte att folk sa så till alla barn, men då ska jag inte ta åt mig :)

2009-12-12 @ 12:48:23
URL: http://meandmyroom.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hon är ju verkligen hur söt som helst, en av de sötaste ungarna jag har sett..så du ska allt ta åt dig!

2009-12-12 @ 19:08:49
Postat av: Anonym

klart du ska ta åt dig om folk säger så, jag menar bara att vi skulle nog ha många bebismodeller om vi skulle gå efter hur många komplimanger föräldrar får för sina söta och vackra barn :)

2009-12-13 @ 13:23:09
Postat av: Anonym

klart du ska ta åt dig, jag menar bara att vi skulle ha många många bebismodeller om man ska gå efter alla komplimanger föräldrar får för sina söta och vackra barn :)

2009-12-13 @ 14:08:54
Postat av: marina

Tack Cissi :)



Anonym:

Ne men enligt dig så ska jag ju inte ta åt mig eftersom alla barn får höra att de ser ut som HM modeller, eller?? Är de en komplimang du brukar säga till alla barn?



Tyckte bara att de är skillnad på om 50 pers säger att hon är fin och om 50 pers säger att hon borde skickas in nånstans....dessutom av folk som inte har nått intresse av att vara snäll mot mig!



Jag skrev att man "kanske" skulle skicka in, vilket inte betyder att hon skulle bli modell för de...de är det ju inte jag som avgör....men den tanken vill du trycka ner av nån anledning? Och varför anonym?

2009-12-13 @ 15:49:39
URL: http://meandmyroom.blogg.se/
Postat av: C

Hon är den sötaste lilla tös som finns. Vissa barn blir fula andra blir som Nelly ;)

2009-12-14 @ 13:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0