Mellandagsrea!

Och jag handlar till ordinarie priser! Det är väl jag i ett nötskal....kan ju inte vänta på att de just jag ska ha ska reas...de kommer väl efter nyår säkert...skulle inte förvåna mig. Jag har i allafall hittat stövlar och väska precis som jag va ute efter. Och väskan kan man ha hängandes på armen eller dra den över huvudet...perfekt..precis vad jag ville ha!



Nellan fick ju oxå lite grejjer, inte heller på rea. Ett par Villervalla jeans som jag sneglat på sedan hon föddes, men nu när hon snart går så blir de så coola. Sen ett par jeanslegging och ett par favoriter i repris, hon har ett par hello Kitty jeans som har blivit för små som hon är så fin i så de blev ett par till, strl 80 köpte jag...får väl se när hon kan ha dom?! Sen köpte jag mockasiner...hon blev lite stadigare på jorden med dom :) Och sist men inte minst ett par VANTAR. De är ju inte mänskligt kallt ute och Nellans små tygvantar är ju inte direkt varma så tjocka vantar fick de bli.

Villervalla jeansen




Imorgon är det ju nyårsafton...har bestämt oss för att gå till Jockes pappa med tjej, Jennifer och Sebastian skulle oxå dit, så det blir nog trevligt! Nyårsafton är lika varje år att man inte vet man ska hitta på, och man MÅSTE ju hitta på nått, man kan ju inte bara sitta hemma själva...det gör vi ju typ alla andra dagar. Vi har verkligen inte gjort nått denna ledigheten...bara slappat..de är ju skönt de med men kul när de händer nåttt oxå! Jag vill spela spel..ingen som är sugen på Cluedo eller monopol?

Nu ska jag snart ut på stan igen..köpte en klänning som ska bytas.

God kväll!

Kommentarer
Postat av: Henny

Åh, dom jeansen är så fina. Annie har växt ur sina. Men hon fick en jeanskjol i samma stil ;) Villervallakläderna är verkligen fina.



Gott Nytt År Kramar

2009-12-30 @ 18:58:59
URL: http://hennys.blogg.se/
Postat av: marina

Ja dom är jättefina! :)



gott nytt år till er med!

2010-01-01 @ 12:32:59
URL: http://meandmyroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0