Mitt solsken

Igår va jag på Intersport och köpte en julklapp, när jag ställde mig och packade in den så satt Nelly i vagnen brevid och så kommer de fram en dam och knacka mig på axeln och berättade vilken underbar dotter jag hade...Nelly hade nämligen fångat denna damen med blicken när hon kom in i affären och följt henne med blicken så långt hon kunde och sen lagt av världens smile åt henne så hon sa att Nelly hade lyst upp hennes dag :) De är verkligen nelly i ett nötskal....så fort vi kommer ut på stan så börjar hon skratta och smila åt folk hon ser och nästan häver sig ut vagnen för att kunna följa dem. Även när jag står i kassan på ställen så lyckas hon alltid få syn på kassörskan genom nån glugg brevid kassaapparaten och ler så stort hon kan, mitt charmtroll! Så om jag märker att Nelly är rastlös så kan vi gå en sväng på stan så hon kan glo lite på folk, då blir hon glad...tröttnat lite på att bara se mamma kanske??

My love


Kommentarer
Postat av: martina

hon är verkligen söt och charmig! Va så go när hon va här :) Sötnöt.

2009-12-04 @ 11:28:46
URL: http://larinaldo.blogg.se/
Postat av: marina

Ja hon är go! Men du har ju en liten goding du med :)

2009-12-06 @ 21:30:06
URL: http://meandmyroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0