Stuck together...

Ja, det är jag och Nellan det....på gott och ont! :) Hon är sååå klängig nu och har typ suttit fast i mig de senaste dagarna. Mysigt vissa stunder och jobbigt andra, idag har hon vart värre än vanligt men men, de är väl så de kan va. Är bara så van med min glada, snälla och leksamma lilla tjej så allt som går utanför de blir så ovanligt. Hennes 2 framtänder där uppe har ju trängt igenom nu så hon kan ju vara påverkad av de!?

Min snutta


Idag har vi i alla fall haft lunchdejt med Sofia och Sandra + de små, mat från Mache, fika och en film. Det blev Ice age 3, kan ju inte säga att jag såg så mycket på den men men, bättre lycka nästa gång :) Sen blev de en promenad med Malin som hade slutat jobbet, strosa lite affärer och fixa klart en av de sista julklapparna. Vill bara visa och säga vad jag köpt till alla men de går ju inte, lite tråkigt, men bättre de än att alla vet vad de får kanske! :)

Just nu har jag och Nellan tjejkväll, Jocke jobbar över och vi ska se på tjejtv, wihooo! Nellan kommer nog mest somna men men! Kollade tv tablån och de verkade inte va nått paradise idag...why??? Jag älskar programmet och önskar de vore 1 timme istället för en halv! Ska nog föra vidare min önskan till Kanal 6 kanske :)

Såg föresten Flickan som lekte med elden igår oxå och fan va bra de filmerna är, vill se den 3:e NU! Verkligen min cup of tea, får nog ta och fixa barnvakt och dra med mig Jocke på bio nån dag.

Imorn ska vi ha mammaträff i Mariebergsskogen och grilla korv och sånt, bra initiativ Sofia, blir nog trevligt!

Nu tv-time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0