Väntar!

Väntar på att jocke ska komma hem...han är ju ute och dricker öl med sina kollegor idag. Men han ska få färga håret på mig när han kommer hem. Jag har jättefisig färg i håret nu och Jocke är helt underbar på att färga håret :) Det låter kanske konstigt att vara bra på att färga hår, men han masserar alltid hårbotten samtidigt och de är sååå skönt!  Man kan säga att han har dolda talanger vad gäller hår och sånt. Han är även en jäkel på ansiktsmassage, så himla skönt de med, och kanon om man har lite huvudvärk. Jag somnar alltid som en stock efter jag har fått ansiktsmassage...de är så avslappnande på nått sätt. Min älskling skulle ha blivit en spa-kille istället för reklambyrå-kille :)

Min egna spa-kille med en nyfödd Nellan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0