5 veckor kvar idag!

Idag har varit en hektisk dag, men jag har mig själv att skylla. Vi började göra en rokad på köksavdelningen och det bär ju med sig mer än man tänkt sig, samt man lyfter endel man inte skall....men shit va mycket vi fick gjort och va bra det blev! Ska göra klart imorgon men ska nog inte bära och lyfta så då! I slutet av dagen var min mage hård som sten! Men men vad gör man inte för att de ska bli fint! =)

Idag är det exakt 5 veckor kvar tills hon ska komma ut, men hoppas ju på 3 veckor, bara hon inte kommer senare än hon ska så är jag nöjd! Var på Polarn och pyret idag och det blev ju en liten jeansklänning och skarf till lillan på rea, görbilligt nu, men de var ju inte så mycket roligt kvar.




Imorgon drar vi ju till Ed över helgen, ska bli skönt att komma härifrån lite och träffa släkt och vänner. Ska hämta Lina vid tåget här i karlstad och så ska hon åka med till ed, då får man passa på att tjata lite med henne oxå! Sen ska vi gå på revyn i Ed imorn kväll faktiskt, blir nog kul! =)  Annars har vi inga större planer...äta mammas mat och bara ta det lugnt! En fika med flickorna oxå såklart! Och göra om mammas vardagsrum oxå då, ska bli kul! Fick in skitsnygga gardiner idag från SVP som jag ska ta med...tror nog att jag tycker dom nu istället för Ikeas, men vi får se vad mamma säger!

Nu ska jag fjäska till mig lite massage av Jocke, får se om det går! ;)

Hörs efter helgen.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0