Alla hjärtans dag!

Tycker det är mysigt med sånna dagar som man bara SKA göra nått mysigt på! Har ioförsig inte gjort så mycket ida, jobbat min sista lördag på ett bra tag :) När jag kom hem höll Jocke på att måla klart barnrummet så nu är det bara fondväggen kvar sen är det klart! Jocke hade köpt 3 st röda rosor som stog och väntade på mig när jag kom hem ;) Sen hade han fixat med lite gott käk till kvällen, pepparbiff med champinjonsås som jag nog har pratat gott om innan, så god! Nu är det uppdukat med godis i alla dess varianter, kommer snart må illa tror jag! Har en väldigt liten matsäck nu känns det som!

                                                         

Igår va jag å Jocke på stan och fikade och kikade lite i affärer...och hittade ju såklart en klocka! :) En sån som jag har i svart/silver, Jetset,  fast vit/guld med strass på, såå snygg och var ju bara tvungen att köpa eftersom det var rea på den!




Igår kväll var vi ute och käkade på Woolpack, som hade flyttat och öppnat vid ahlmarkshuset typ, aldrig sett eller hört faktiskt! Det var jag, Jocke, Robin, Daniel, Mattias, Erik, Tiff och Sussanna, men det var en lugn kväll, var hemma runt 11 tror jag och då var det sängen, ovanligt sleten nuförtiden, men jag har slarvat lite med järntabletterna och det kan ju vara det! Imorgon bär det antagligen av till Lina och Stockholm...håller på att budar på Tradera ch det blir ju inte riktigt så billigt som jag hade tänkt och velat, men förhoppningsvid billigare än normalt iaf! Men vi får väl se, folk kanske bjuder hur mycket som helst och då skiter jag i det och tar tåget måndag morgon istället. Ska bli sååå kul att komma till Lina och bara va ledig, shoppa lite såklart, fika en hel del och sånt där roligt!  *mys*

Idag har föresten lillan busat runt därinne...jag å Jocke satt och kollade på magen en bra stund när hon höll på och for runt....hela magen gick innåt precis som hon tar sats och sen for hennes ben och min mage ut hur mycket som helst.. det känns helt stört och jag nästan hoppar till...men det är mysigt! Hon ska veta att vi väntar och längtar efter henne nu! Hon är en efterlängtad liten flicka! =)

PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0