God Morgon!

Snart dags att gå till jobbet...men har vaknat innan klockan ringer nu i flera dagar så jag har lite tid över. Ser just nu på mitt favvomorgonprogram "the voice", det är Fråga Olle just nu där en kärring ringde in och frågade om det farligt att ha sex när man är gravid...och detta frågar hon i 8:e månaden...? Antingen tror hon att hon gjort nått farligt i 8 månader eller så tänkte hon börja nu? =)

Ikväll är vi på jobbet utbjudna av vår sängleverantör. Det blir till Nöjesfabriken och käka mat och bowla....ska bli kul att hitta på nått utanför jobbet, det är ju inte allt för ofta vi gör det! Börjar få separationsångest från jobbet innan jag ens slutat tror jag.....tänk om hon därinne får för sig att stanna i magen flera veckor över tiden...hur ska jag överleva att vara hemma så länge..?? Börjar tro att jag har tagit ledigt för tidigt....men det vet jag ju att jag inte har...3 veckor är ju inte så mycket! Sen ska jag ju till stockholm halva första veckan och sen ska jag ju grejja med hennes rum oxå =) Det blir nog bra hoppas jag! Jag kan ju inte klaga på att jag inte har fått ta det lugnt innan iaf, bättre att ha de så än att ångra att man inte hann va ledig!

Nu blir det jobbet och förhoppningsvis massa soffor sålda =) Sista dagen idag!

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0