Ingen bebis än, bara the big city!

Nu är jag hemma från Stockholm igen (Ingen bebis än), har haft det kanon! Lina och Jonas har verkligen hamnat kanonbra, jättemysig lght, mitt på söder, nära till allt! Så dom har verkligen haft tur, det var de värda! Jag och Lina har shoppat, fikat och shoppat igen! Har vart jättekul att komma bort en sväng,..såg ju lite kändisar så klart...Stellan Skarsgård var och handlade på Ica samtidigt som oss, och Musse såg vi vid tunnelbanan, sen nån komiker som jag inte kan namnet på. =)

Det gick några tusenlappar på shoppandet, men det var det värt...fick tag i lite kläder till mig själv, som jag hade tänkt ha så fort kulan försvinner, skor, jättemysiga pyjamasbyxor på polarn & pyret, födelsedagspresenter till Jocke som fyller år nästa lördag =) Köpte däremot inte mycket till lillan, men jag hittade inget jag föll för faktiskt, bara lite småsaker som skarf, ljuslyktor till rummet. Såg ju mycket till hennes rum men det var lite stora saker som inte kändes så lätta att frakta med mig hem tyvärr! Har iaf gått som aldrig förr tror jag...men det gick ju bra...har nog gått ner i vikt istället för upp nu, får se på fredag hos barnmorskan. Det var ju tur att hon höll sig inne under Stockholmsresan iaf så Jocke slapp böka med att åka till Stockholm...men nu är det fritt fram ;)

                                              
   
Skjorta, kofta och spetstaijts från MQ:s slutrea..riktiga fynd...we like! =) Jeansleggings från Vila som jag tror jag kommer att bo i, i alla färger nu till våren. Funkar redan nu men sitter nog bäst utan kulan på magen! Skorna från H&M letade jag hela Sthml runt efter i svart men de var slut i min storlek överallt så det fick bli ett par blå, det funkar det med. De sista skorna köpte jag här i karlstad på Scoretts slutrea..149 spänn, som hittat, tycker dom är skitsnygga!

Nu är jag iaf hemma första dan sen jag slutade jobba, känns inte så konstigt än, men kanske börjar förstå när jag är hemma imorn igen att jag faktiskt inte ska tillbaka till jobbet! Idag har jag städat lite här hemma..lite stök efter färdigställandet av barnrummet. Det är ju iaf klart nu och nu ska man bara komma fram till hur vi ska ha det! Har ju klart för mig i stort men allt känns inte solklart. Tänkte jag skulle åka en sväng till Ikea, har sett några förvaringslådor där i den rätta rosa färgen som ska vara därinne, så det får det nog bli! Men först ska jag ta ett bad!

Vi hörs!

Kom på att jag måste visa denna bild....! Tänk att ha ett sånt vardagsrum, så här ska jag ha det i min källare om jag någonsin får en sån! =) skitmysigt ju! Såg denna miljö i en inredningsbutik i Stockholm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0