Jag kom 2:a!

Grattis till mig själv som vann andra priset i säljtävlingen....de ringde från jobbet igår och berätta att de läst det på EM:s gemensamma portal på internet. Jag som trodde att OM jag skulle komma på prispallen så var det som 3:a. Men 2:a var ju ännu bättre, 1000 kr på Stadium sitter ju inte helt fel =) Får se vad jag ska köpa..?

Tycker denna dressen är lite söt


Idag ska min kära lillebror komma hit, han har ju sportlov så han ska komma å "hänga" i storstan =) Blir väl lite shopping på stan och sånt där kan jag tänka mig. Annars har vi nog inga större planer. Nu ska jag ta hand om lite tvätt!

Bye bye!

Lite musik som spelas hos mig om dagarna:

Lady gaga - Eh Eh
Beyonce - Single ladies ( put a ring on it)
Janet - Let go
Sheri - Hit n´run
Heat - 1000 miles (tycker den ska vinna melodifestivalen)
Alesha Dixon - The Boy Does Nothing
James Morrison feat Nelly Furtado - Broken strings
Rihanna - take a bow
Lady gaga - pokerface
Leona Lewis - forgive me

Kommentarer
Postat av: Josefine

Grattis!

2009-02-26 @ 17:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0