Kärleksmums och yrsel!

Håller på att baka kärleksmums just nu...Tänkte ju att jag ska ladda upp med lite kakor inför helgen och allmänt. Skulle ha fikat med Malin imorse men hon var lite sliten, så det får bli imorn istället! Lite bakis antar jag...det är väl det bästa med att vara gravid, att slippa vara bakis för fy fan va jobbigt det är! Men som sagt, jag har ju inget för mig imorn ändå så det funkar ju lika bra :)



Var borta i affären förut och handlade på mig lite bakingredienser till lite allt möjligt..satt och kollade i Leilas kokbok, och hon har ju en hel del gottigt! Så det blir huvudsysselsättningen till veckan nu att baka lite olika saker. Bland annat chokladcookies, kolasnittar och nått gott bröd. Det är ganska kul att baka faktiskt, så länge det inte är för komplicerat.

Fick världens yrselattack förut och har fått de flera gånger den senast tiden....Kände så här en gång tidigare och det var när jag solade solarium, men det fick jag förklarat för mig efteråt att det hade med kroppspulsådern att göra...men nu har det hänt när jag bara inte gjort nått speciellt...var hungrig som bara den förra gången jag kände det och idag var det väl oxå dags att äta men vet inte om det har med de att göra......det är obehagligt iallafall!

Nu tillbaka till baket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0