"lillan" abstinens...



Längtar så sjukt mycket, som vanligt.....vill inte tänka på det men det går ju inte direkt att bestämma! Man undrar ju så mycket..hur hon ser ut, vem är hon lik, hur hon kommer att vara och ALLT! Blir allvarligt avundsjuk när jag hör om folk som har fått sina små bebisar...jag vill ju oxå få mysa, känna, lukta på vår lilla bebis, NU! Är så himla glad att vi gjorde 3D ultraljudet, så att man kan kika på henne ibland!

Är inte ens nervös inför det hela..känner mig helt lugn inför förlossningen, förstår ju att det kommer att göra ont men det kommer ju vara för en så kort stund så det kommer man ju klara! Har läst på endel så det känns som att jag har förstått hur det hela kommer gå till och det är kanske därför jag känner mig så lugn...sen är det ju inte säkert det kommer gå till som jag tänkt men då har jag ju ändå trott det och det har ju räckt för att hålla mig lugn! Smart va? =)

Skorpor och te nästa!

Magen 34 fulla veckor





Kommentarer
Postat av: Faster Jennifer

Gud vad hon är söt på videon :)

2009-02-04 @ 20:42:50
Postat av: Ida

Hej!

Hon är ju hur söt som helst!!Mysigt att ha en liten film tills hon kommer=).

Jag är inne här och kollar läget med dej/er ibland=). Så jag är en av dina läsare.

Ha de gott hemma i ed nu!

Kram

2009-02-05 @ 13:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0