Lördag!

Har precis tagit mig upp ur ett varmt bad, det var skönt! Det är så skönt att vara ledig på helgen,...vill adrig mer jobba helg! Dagen idag började vi med att sätta upp lite tavellister och krokar i lillans rum. Fattas lite motiv i ramarna nu bara. Är inte klar med hela rummet än men denna sidan känns typ klar så den kan jag visa!

Före inredning (men efter målning)


Efter    
  





Sen var det fika med Jockes farmor och syskon på stan. När vi kom hem igen bakade jag bullar, förra laddningen är ju som sagt slut redan och vi ska ju ha kalas för Jocke nästa helg så då kan det vara bra att ha lite bullar! Vi var inne på Konsum en snabb sväng och skulle bara handla ägg typ, men det slutade med att vi hade med en grillad kyckling, stor godispåse, marängsviss, morötter och dipp! :) Men det är gott! Det är ju trots allt lördagkväll och jag ska ju ladda med kolhydrater nu inför förlossningen.... ha ha, bra att ha nått att skylla på! Ikväll vet jag inte vad som händer faktiskt.. blir nog lugnt med käk, kanske lite melodifestivalen om jocke tillåter, godisätande och kanske en film.

Trevlig kväll på er!

Kulan idag, syns ju att den är högt upp..*puh*
Hoppas verkligen den sjunker snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0