Måndag igen!

Och jag for upp snabbt ur sängen idag...kom på när jag vaknat och låg kvar och drog mig att nåra telefonnissar skulle komma idag och gå in med huvudnyckel och fixa nått bredbandsuttag, mellan 7-17, kändes lite ovisst så jag flög upp, ville inte ha in dom när jag låg i sängen! Men än har de inte kommit iallafall! Då sitter man här och  funderar på vad man ska göra...har precis ätit frukost och zappat runt på kanalerna, men det var inte mycket att hänga i granen. Har insett hur slö man blir av att gå hemma...drar på allt nu...tvätten kan hänga på tork i flera dagar och disken kan vänta..vanligtvis är jag väldigt snabb med att ta bort sånt. Men idag hade jag faktiskt tänkt att ta mig i kragen och göra lite nyttiga saker, har kommit på massor faktiskt. Här är min to-do-list:

- Städa toalettskåpen, det finns nog mycket oanvändbart och gammalt där
- Köpa fotoalbum och sätta in kort, har framkallat endel på sista tiden som bara ligger.
- Städa ur kylskåpet, finns säkert en del gottigt som snart går ut av sig själv.
- Städa garderoben, som jag typ gör varje vecka, men det verkar inte gå att hålla ordning.
- Slänga skor =(, måste inse att jag har alldeles för många som jag inte använder, så då är det bättre jag gör plats för nya =)

Allt hinns ju inte med idag men det är ju bara bra, jag får fördela ut det på veckan. Enda planerna för denna veckan är naglar på fredag, ska göra "mamma"-naglar, ha ha =) Ne men jag har tänkt att behålla naglarna så länge de funkar, men att jag ska göra de väldigt korta denna gången...en vanlig nagel är ju vassare än en fixad så på det sättet är det ju ingen fara men det lär jag ju märka om det funkar. Ne nu är det dags att börja med nått på listan.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman - gör du fortfarande naglarna där ute där vi hade spakväll???

Isf kanske du kan handla tromborgs mineralpuder till mig?? kan sätta över pengar. Finns inte i hela uppsala ...dåligt...



kram

2009-02-23 @ 20:09:57
Postat av: Marina

japp, det kan jag ordna! Men vilken färg då?

2009-02-23 @ 22:13:39
URL: http://meandmyroom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tromborg mineral foundation Shade: SKY :)

Va gullig du är!! den kostar kring 400-500 så ifall du messar ditt kontonr så för jag över lite pengar!. Kommer till kstad nästa tors kväll!! kanske en fika på fre morgon före jag drar till ed?? kram kram

2009-02-24 @ 12:15:19
Postat av: Marina

Jag fixar det! :)



Ja en fika låter kanon, ska bli kul att se dig! Så om ingen bebis tittat ut så bokar vi fika fredag morgon då! :) Kram på dig!

2009-02-24 @ 14:13:28
URL: http://meandmyroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0