Mår illa..

Har precis försökt äta lite frukost men som de senaste dagarna så mår jag illa så fort jag äter.... Igår när det blev så så trodde jag att jag skulle bli magsjuk för det går ju sån där skit, men jag inser ju nu att det är nog för att det blir trångt för maten i magen just nu så den stannar i halsen typ, inte alls kul! Nu kommer jag ju vara hungrig om en timme igen med tanke på det lilla jag fick i mig. Det är nu klagandet ska börja, ha ha =) Men det känns lite så...man känner sig allt klumpigare och allt börjar bli lite jobbigare än innan. Men det är bara att bita ihop!

Fick ingen tågbiljett på Tradera heller... =( Fattar inte vad folk håller på med...priserna trissades upp som bara den så de slutade ju som en vanlig biljett...vad är då menigen?? Så det slutade med att jag beställde en biljett med Go by bus som säfflebussen nu heter. Den kostade 140 kr igår, men idag när jag skulle beställa kostade den 188 kr helt plötsligt... men billigare iaf än tåget. Vi får väl se om jag ångrar mig sen...buss är ju inte så hett egentligen..och blir jag kissnödig så tänker jag hålla mig, tänker inte tränga in mig på det där lilla dasset som finns, har aldrig gjort och kommer aldrig att göra! Så klockan 11 imorgon befinner jag mig in the big city! =) *längtar*

Nu, dags för en sista kraftansträngning på jobbet, de 4 sista timmarna på 1 år minst! Känns helt underbart att det enda man ska göra den kommande tiden är att mysa med vår lilla prinsessa!

ADJÖ!

Kommentarer
Postat av: Karin

Har du fött än eller? =) Kraam

2009-02-17 @ 21:24:33
Postat av: Marina

Nej tyvärr =)

2009-02-19 @ 14:37:25
URL: http://meandmyroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0