Redan onsdag!

Ja då var det redan onsdag idag och massa på tapeten...ska åka och klippa och färga håret vid 1, sen fika med Malin och kika lite affärer, sen ska jag å Jocke storhandla. Har börjat morgonen med att se på filmen Brudens bäste man, med Mc Dreamy från Greys Anatomy, den var ju sååå bra, sådär snuttegulligt som jag gillar det. :) Filmen jag såg igår kom jag på när jag börjat titta att jag redan sett! Och den var inte bra heller dessutom, så det var bara att stänga av och göra en sats pajer till. Det blev totalt 18 st, och så här blev de!

                                               

Vi åkte till Ikea igår oxå och fixade trådkorgar till köksskåpet, och gjorde iordning det, blev väldigt mycket bättre faktiskt. Nu kan man faktiskt hitta nått därinne och det är ju bra :) Kanske inte syns att det blev lite ordning men det blev det, särskilt nu när man kan dra ut trådbackarna. Och så här såg det ut innan och sen efter:

                                                       

Måste ju säga Grattis till våra kära prinsessa som nu ska gifta sig med sin Daniel...gud va pinsamt och löjligt det var när de 2 och kungen och drottningen satt vid ett bord och sa att de hade accepterat giftermålet och att de välkomnade han in i familjen, och sen när Daniel själv pratade.....pinsamt......allt va så uppgjort! Viktoria verkar så tråkig oxå, men men det blir säkert bra. :) En annan sak jag tänkte på var att jag inte fattar att Silvia pratar SÅ dålig svenska fortfarande...? Hon har ju typ bott här i 100 år! Appropå pinsamt föresten så såg jag ju på premiären av Den rätte för rosing igår. Där kan vi snacka pinsamt.....va va det för killar egentligen? Det va kanske en kille som verkade normal och han va ju jätteblyg för att alla andra va så himla udda och frammåt. Ska bli spännande att se vem hon väljer! Kul att de börjar lite program att följa på tv:n nu, snart börjar ju Desperate housewifes, och det där nya programmet Wipe out, det verkar ju hur kul som helst! Har ju sett de där "hur man överlever en japansk gameshow" eller vad det heter och det är väl lite liknande, ska bli kul iallafall, särskilt eftersom det är kändisar med, Linda Rosing bland annat såg jag :)

Nu ska jag göra mig iordning och ta mig ut härifrån!

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0