Semla och te =)

En liten fika så här på kvällskvisten...kom ju på nu att Jocke hade med en semla till mig idag så den måste ju ätas upp! Ja idag har man då varit och klippt sig och färgat håret och jag blev såååå INTE nöjd! Hon var allt annat än bra och jag såg ut som ett jävla herk när jag kom därifrån, hon gjorde ett tappert försök att platta håret när hon var klar men håret såg ut som en rishög. Man kan ju tänka att: vad kan gå fel när man bara ska klippa topparna?? Men det kan faktiskt gå fel bevisade hon idag! Färgen blev jag nöjd med faktiskt, som tur är. Men det känns ju lite skit att betala massa pengar för nått som jag hellre klarade mig utan. Ville bara grina när jag gick därifrån...det var iaf så jag kände just då...nu har det lagt sig och jag har accepterat läget! =) Skulle ju direkt in till stan och fika med Malin men jag var ju tvungen att åka vägen om hemma och platta om det så att jag såg ut som folk!

Notera min lilla nedräknande foster som Jocke har lagt in i högra hörnet. 15 dagar kvar =) Jag ringde och tjatade lite med Lina förut och hennes första reaktion på att jag ringde var: Har du värkar? Hon går på helspänn nu för när hon ser att det är jag som ringer så tror hon det är dags, hon ska ju komma direkt det är på G så hon ska ju vara den första jag ringer när det börjar =) Jag vill ju dock tro att det är 8 dagar kvar eftersom det är så enligt min mens och det första datumet jag fick, 7 mars. Även hon på 3D ultraljudet sa ju 7:e, och eftersom hon oxå sa det så ser jag det datumet som heligt. Mamma sa att de hade flyttat henne oxå nån graviditet men att det var det första datumet som stämde bäst. Hon har ju faktiskt legat i min mage 38 veckor och 6 dagar, inte 37 och 6 dagar som det är nu med 12:e som datum?? Men men det är inte så mycket att göra åt...hon kommer när hon kommer! Dags för sängen.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0