Sista veckan!

Nu har sista veckan på jobbet börjat...känns ju helt konstigt, men skönt! Var hos Barnmorskan i fredags, hade gått upp 0,2 kg sen sist men magen hade ju växt..så springandet i trappen på jobbet börjar nog märkas nu, helt ok för mig att inte gå upp mer men det är väl önsketänkande med tanke på vad beroende jag har blivit av godis och sötsaker den sista tiden, inte bra! Det känns att jag har mycket bebis i magen nu...huvudet ligger ju så högt upp  så jag har ju hennes rumpa "prcecis" under brösten så det är inte mycket plats däremellan, men huvudet kanske sjunker ner snart får man hoppas på.

I helgen var vi ju i Ed, skönt att komma hem lite och träffa folk. På fredagen var vi på revyn på Stallbacken, va sådär, helt ok men inget speciellt. På lördagen var vi och fikade med tjejerna hemma hos cissi, sen på kvällen var vi och käkade mat hos Maud och Jörgen sen åkte vi till bowlingen och träffade upp tjejerna som festade, och sist fortsatte festen hos Terese där vi alla hamnade i deras säng där vi satt och tjötade, mycket trevligt! Några var fullare än andra på den festen...shit va kul det är att se på med nyktra ögon =) Annars har vi bara tatt det lugnt och käkat mammas mat och spelat yatzy =) Fick med en hel väska med bebiskläder efter Hannah som Trine å Mattias skickat med mamma sist de sågs, så hon kommer inte va utan kläder vår lilla docka =) Tack Trine!

EM har föresten en säljtävling där den som säljer mest soffor from 22 januari  till 11 februari kan vinna presentkort på 2000 kr på stadium, och detta gäller hela sveriges EM butiker....jag ligger just nu på 8:e platsen i Sverige =) Och det kommer att delas ut 9 priser...så än sålänge ligger jag ju bra till! Vore ju kul att vinna nu såhär sista veckan! Så håll tummarna på mig nu! Tävlingen är ju slut om 2 dagar bara....!

Vi såg ett stjärnfall förut och jag önskade mig såklart en sak..och hoppas att det slår in! Kan ju tyvärr inte säga vad jag önskade men om det slår in så ska jag berätta! Hoppas, hoppas, hoppas! =)

Ne nu blir det Mia och Klara, som vi missade igår!

pUsSAr

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Oj, vad kul att du ligger så bra till ;D Då kanske vi ska passa på att köpa soffan vi har kollat på också ;)

2009-02-10 @ 09:34:40
Postat av: Marina

Ja det tycker jag verkligen ;)

2009-02-11 @ 08:45:42
URL: http://meandmyroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0