Solat och ätit våfflor!

Har precis ätit våfflor med Jocke och Robin, det var gott! Var länge sen jag åt det nu faktiskt. Robin var ju tvungen att uppdatera lite om deras killkryssning i helgen som Anders fick av oss när han fyllde år. De verkade ju ha haft det kul iaf =) Men som Robin sa så skulle han ju aldrig göra om det,  ha ha! Jag kom på att jag aldrig vart på en sån kryssning....? Måste ju uplevas nångång såklart! Får bli med tjejerna nångång kanske..? Han uppdaterade även nyss om en incident med sin mobil och en toalett men den ska vi inte dra här =)

Jag passade på att sola min vita kropp förut när jag ändå skulle släppa av Jocke för ett träningspass på Sats, det var välbehövligt! Men jag var lite osäker på om jag skulle klara det eftersom jag förra gången höll på att svimma. Men jag fick ett sånt solarium som är lite skålat så att kroppen inte ligger helt raklång och det gick bra, så det får nog bli ett besök till denna veckan...känner sig inte som världens snyggaste nu så då kan de ju va kul att få känna sig lite brun och fräsch iaf =) Sen beställde jag tid för klippning och färgning oxå på onsdag, ska bli skönt att bli lite ompysslad. Ser ut som att jag får att göra denna veckan ändå, det trodde jag aldrig. Jag hann bocka av kylskåpsstädningen, badrumsskåpsstädningen, laddat ipoden med massa ny musik, så lite grejjer är det kvar tills imorn. På onsdag blir det även fika med Malin samt lite klädshopping till lillsnuttan. Kom även på att det är vinlotteri på jobbet på torsdag och det måste jag ju va med på...vill ju vinna och ladda med lite vin nu när jag snart får ta ett glas. Gud va gott det ska bli! På lördag fylller ju älsklingen år oxå..så det blir ju lite kalas och sånt under helgen, så det känns inte som jag kommer vara så sysslolös som jag först trodde.

Nu dags för lite slappande framför tv:n!

Hej Hopp!

Jocke har äntligen fått göra sin gubbe på min mage! =)



Kommentarer
Postat av: jennifer

Finns alltid saker att göra för att få tiden att gå, tro mig ;) är expert!



fin gubbe :) haha!

2009-02-23 @ 22:13:46
Postat av: Marina

jo jag har börjat förstå det, men jag hör av mig om ideerna tryter =)



Ja gubben ser helt störd ut! haha

2009-02-23 @ 22:19:46
URL: http://meandmyroom.blogg.se/
Postat av: Josefine

Väldigt fin gubbe :)

2009-02-24 @ 14:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0