Underbar dag...

Och Jockes födelsedag! =) 29 år blir han, snart 30!  Vi gick upp vid 8 i morse, båda vakna då, lite tidigt men men. Vi käkade frukost och han fick massa paket att öppna. Helt otroligt att allt gick hem...jag hade ju köpt ett par springskor som han hade önskat sig (eftersom han i juni ska springa Götajoggen), och så fick han ett par vanliga skor oxå. Sen hade jag fixat från min bror och Trine samt mamma å pappa, lite t-shirtar, Replay deo och konjak. Han brukar va lite kräsen med vad han tar på sig men det verkar som att jag efter 5 år har lärt mig vad han tycker om nu för han tyckte om allt! =) Efter frukosten gick vi ut på en promenad på isen vid mariebergsskogen, solen sken och det var underbart ute!

Just nu bakar vi tårta till kalaset senare idag, hans mamma med syskon kommer idag och imorgon kommer hans pappa samt farmor. Det blir marängtårta med grädde och hallon... mums! När tårtan är klar ska vi ut och kolla på kamera och videokamera. Måste ju kunna dokumentera lillans liv i minsta detalj ;) Martin ska åka hem idag med så vi ska köra han till bussen oxå., full rulle!

Mina mycket roade killar!





Igår hade vi ju lite födelsedagskäk med grabbarna, det var trevligt. Och som vanligt så skrattade man nästan ihjäl sig! Fattar inte vad det är men det är nog deras elaka kommentarer och sarkasm mot varandra, kul är det iallafall =) Spel blev det dock inte tyvärr, jag som vart och köpt monopol dagen till ära.... Men det får bli en annan dag! Hade ju tagit lite roliga kort sen igår men råkade ju såklart radera korten innan jag lagt in dem, typiskt!

Ikväll blir det mys med tjejerna... Jocke ska på sin kompis 30-årsfest ikväll, som jag egentligen skulle vart med på men jag känner inte för massa fulla folk idag, hellre mys med brudarna, va ju så länge sen! Det blir nog jag, Carita, Malin, Madde och kanske Maria. Vet inte riktigt vad vi ska göra men vi hittar nog på nått. Prata på att gå ut och käka eller så blir det väl nått hemma hos nån av oss. Känns som en bra dag idag, härligt!

Nu dags att ge sig iväg!

Födelsedagsbarnet  <3


Kommentarer
Postat av: Josefine

Ni får låtsas att jag är med på kalaset.. jag har bara blivit lite osynlig :)

2009-02-28 @ 13:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0