Ledig igen!

Har varit ledig idag...lika skönt som vanligt! Har precis duschat och lagat mat, jättegod mat...gud va kalvfond gör mycket för smaken! Fick dock äta middag ensam idag för Jocke är på förstahjälpen kurs med sitt jobb. Annars idag har jag varit på stan och först fikat med Emma...sen strosa vi runt i affärer och letade nått till henne för hon skulle ut på party ikväll. Efter det mötte jag upp Carita och Maria för fika nr 2....älskar att fika =) Bestämde att vi måste ta upp tjejkvällarna igen nu till veckan. då har ju även Malin kommit tillbaka. Shoppade ju såklart lite på stan, det går ju inte att komma hem tomhänt =) Hittade en lång skjorta som va såå snygg som jag aldrig trodde skulle passa, men det gjorde den! Jag köpte den såklart och jag älskar den! Den kommer vara nya favvoplagget...som jag ju både kan ha nu och efteråt!


Har packat en liten väska idag som ska få åka med till Ed till helgen....man vet ju aldrig och det är bättre att vara på den säkra sidan! Har sett på den norska motsvarigheten till "barnmorskorna" som gick på 1:an, som hos dem heter jordmödrene, och det var ju mycket lärorikt...har sett massa olika förlosnningar nu och inser att bebisen kan faktiskt komma närsomhelst, även om v 38 - v 42 är vanligast. Är ju vecka 36 på fredag! Vart skulle man åka å föda då? Trollhättan typ 8-10 mil och Karlstad 14 mil....? I Trollhättan får man ju stanna kvar...det får man ju inte i karlstad ( om inget händer, som att man förlorar förmycket blod etc)...man måste åka hem efter typ 6 timmar, och det känns lite konstigt för mig att åka hem så tidigt! Det gör mig lite nervös! Vill oxå bli omhändertagen massa dagar efteråt samt att det är kunning personal nära hela tiden. Aja, det blir som det blir, men kommer nog kännas konstigt att komma hem med en egen liten bebis efter så få timmar!

Nu ska jag bara slappa resten av kvällen!

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0