Slappsöndag!

Idag har man jobbat igen....va jättelite folk som vanligt, men jag förstår kunderna...hade jag vart ledig så hade jag bara vart hemma å slappat, det är ju det söndagarna är till för! Sen jag kommit hem har jag inte gjort så mycket... vart iväg och köpt lite godis såklart, tagit ett bad och nu sitter jag här....snart dags för tv:n om det är nått bra på den. Såg att holiday går nu...den är ju så myyysig, blir nog den kanske! Sen har jag gjort ett litet inredningsförslag till mamma...tycker hon ska göra om lite i vardagsrummet och tänkte jag skulle låna med lite saker från jobbet och testa hos henne, typ ny matta mm. Kommer bli fräscht tror jag om nu mamma går med på detta då...det får vi ju se...? =) Nedan är förslaget...soffan står ju redan där så det är ju nya gardiner, matta och lite sånt! Så kul att göra om tycker jag...och jag kan ju inte göra om hos mig själv hela tiden så det är bra att man kan grejja lite hos mamma!




Ska åka till Ed till helgen nämligen...är ju ledig då och Jockes morbror kommer hit å ska göra iordning lillans rum så då kan jag passa på att hålla mig borta. Dessutom så blir det ju sista gången jag åker hem nu på ett tag kanske....så man får passa på och träffa släkt och vänner lite, Fika och bara gotta sig med mammas mat å sånt =) Sen efter det jobbar jag sista veckan på jobbet.....fattar ni då att det är nära..!? Kan inte riktigt förstå det...jag kommer bara helt plötsligt en dag förstå att: oj nu kan hon komma ut när som helst! Jag säger att tiden går sakta nu men egentligen så gör den ju inte det...dagarna går ju skitfort! Aja, jag är förbered så det är lugnt! =)

Tv-time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0